آ
-
آزمون رشد حرکتی درشت (اولریخ-2)
تأثیر بازیهای حرکتی خلاق بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
-
آسیبشناسی
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
-
آموزش حل مسأله
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
-
آموزش خلاقیت
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
-
آموزش شایستگی هیجانی
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
ا
-
ارزش تکلیف
تبیین دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجیگری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
-
ارزش مدرسه
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
-
الگوهای ارتباطی خانواده
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
انطباق یابنده
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
انگیزش تحصیلی
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
انگیزش تحصیلی
حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
-
اهداف پیشرفت
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ب
-
باختین
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
-
بازیهای حرکتی خلاق
تأثیر بازیهای حرکتی خلاق بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
-
بافت تحصیلی
بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناختشناسی: وارسی نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
-
باورهای خودکارآمدی
حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
پ
-
پایایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
پیشرفت تحصیلی دانشآموز
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
-
پیشسازماندهنده
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
ت
-
تابآوری تحصیلی
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
تابآوری تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
-
تحلیل عاملی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
تدریس فعال
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
-
تدوین چارچوب
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
-
تفکر انتقادی
تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
-
تهدید ادراک شدة کمکطلبی
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
توانایی تفکر
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
-
توانایی مشاهده
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
ج
-
جذب کننده
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
جهتگیری گفت و شنود
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
-
جهتگیری همنوایی
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
ح
-
حمایت اجتماعی
حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطهای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
خ
-
خلاقیت هیجانی
تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
-
خودکارآمدی ادراک شده
مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تابآوری تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
د
-
دانشآموزان با کمتوانی ذهنی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
درآمیزی با کار مدرسه
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
درگیری تحصیلی
رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
-
دلزدگی تحصیلی
تبیین دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجیگری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
-
دیالوگ
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
ر
-
رابطۀ معلم ـ دانشآموز
رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
-
رشتههای علوم انسانی
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
-
رفتار کمکطلبی
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
روایی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
روحیه پژوهشگری
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
روشهای تدریس
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
س
-
سازگاری با مدرسه
رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
-
سبکهای یادگیری
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
سبکهای یادگیری واگرا
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
سرزندگی تحصیلی
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
-
سقراط
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
-
سکوسازی
مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیشسازماندهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
-
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
شناسایی مؤلفههای معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانشآموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
ش
-
شناختشناسی شخصی
بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناختشناسی: وارسی نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
ط
-
طرحواره جنسیتی
بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناختشناسی: وارسی نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
ف
-
فایدة ادراک شدة کمکطلبی
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
-
فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی
بررسی ویژگیهای روانسنجی فرم کوتاه اندازهگیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانشآموزان کمتوان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
-
فرهنگ یادگیری
آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشتههای علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
-
فضاهای آموزشی
شناسایی مؤلفههای معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانشآموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
-
فضاهای باز
شناسایی مؤلفههای معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانشآموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
-
فلسفه برای کودکان
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
ک
-
کنش اخلاقی
بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناختشناسی: وارسی نقش تعدیلگری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
م
-
محیط یادگیری کلاس
تبیین دلزدگی تحصیلی دانشآموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجیگری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
-
مدارس فصلی خلاقیت
تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
-
مشغولیت تحصیلی
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
-
مهارتهای حرکتی بنیادی
تأثیر بازیهای حرکتی خلاق بر مهارتهای حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
ن
-
نظام آموزشی ایران
طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
-
نوجوانی
رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانشآموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانشآموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
-
نوسان میان تمرکزگرایی و تمرکززدایی
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
و
-
ویگوتسکی
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
ه
-
هدفهای پیشرفت
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
هدفهای دوستی
آزمون و مقایسه مدل علّی هدفهای پیشرفت و دوستی با کمکطلبی سازگار با میانجیگری نگرش نسبت به کمکطلبی در دانشآموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
-
همگرا
رابطه سبکهای یادگیری و روحیه پژوهشگری دانشآموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
-
هوش معنوی
تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
-
هیجانهای پیشرفت
ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجیگری هیجانهای پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
ی
-
یادگیری فعال
فراتحلیل اثربخشی روشهای تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
-
یادگیری و آموزش دیالوجیک
معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
-
یادگیری و خلاقیت
شناسایی مؤلفههای معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانشآموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد