نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمون رشد حرکتی درشت (اولریخ-2) تأثیر بازی‌های حرکتی خلاق بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
  • آسیب‌شناسی آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
  • آموزش حل مسأله مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
  • آموزش خلاقیت تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
  • آموزش شایستگی هیجانی مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]

ا

  • ارزش تکلیف تبیین دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجی‌گری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
  • ارزش مدرسه رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
  • الگوهای ارتباطی خانواده نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • انطباق یابنده رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • انگیزش تحصیلی ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • انگیزش تحصیلی حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
  • اهداف پیشرفت ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

ب

  • باختین معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
  • بازی‌های حرکتی خلاق تأثیر بازی‌های حرکتی خلاق بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]
  • بافت تحصیلی بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناخت‌شناسی: وارسی نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]
  • باورهای خودکارآمدی حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]

پ

  • پایایی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز فراتحلیل اثربخشی روش‌های تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
  • پیش‌سازمان‌دهنده مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • تاب‌آوری تحصیلی مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
  • تحلیل عاملی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • تدریس فعال فراتحلیل اثربخشی روش‌های تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
  • تدوین چارچوب طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
  • تفکر انتقادی تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
  • تهدید ادراک شدة کمک‌طلبی آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • توانایی تفکر تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
  • توانایی مشاهده تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]

ج

  • جذب کننده رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • جهت‌گیری گفت و شنود نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]
  • جهت‌گیری همنوایی نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]

ح

  • حمایت اجتماعی حمایت اجتماعی و انگیزش تحصیلی: نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 54-74]
  • حمایت اجتماعی ادراک شده رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

خ

  • خلاقیت هیجانی تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
  • خودکارآمدی ادراک شده مقایسه اثربخشی آموزش شایستگی هیجانی و حل مسئله بر خودکارآمدی ادراک شده دانشجویان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 142-164]
  • خودکارآمدی تحصیلی نقش علّی الگوهای ارتباطی خانواده در خودکارآمدی و تاب‌آوری تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 94-110]

د

  • دانش‌آموزان با کم‌توانی ذهنی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • درآمیزی با کار مدرسه رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • درگیری تحصیلی رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانش‌آموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
  • دلزدگی تحصیلی تبیین دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجی‌گری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
  • دیالوگ معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]

ر

  • رابطۀ معلم ـ دانش‌آموز رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانش‌آموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
  • رشته‌های علوم انسانی آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
  • رفتار کمک‌طلبی آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • روایی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • روحیه پژوهش‌گری رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • روش‌های تدریس مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]

س

  • سازگاری با مدرسه رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانش‌آموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
  • سبک‌های یادگیری رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • سبک‌های یادگیری واگرا رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • سرزندگی تحصیلی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و ارزش مدرسه با سرزندگی تحصیلی: نقش میانجی درآمیزی با کار مدرسه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
  • سقراط معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
  • سکوسازی مقایسه اثربخشی آموزش به روش الگوی پیش‌سازمان‌دهنده، سکوسازی و سنتی بر میزان تاب‏ آوری تحصیلی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 123-141]
  • سند تحول بنیادین آموزش ‏و‏ پرورش شناسایی مؤلفه‌های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‏ و‏ پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]

ش

  • شناخت‌شناسی شخصی بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناخت‌شناسی: وارسی نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]

ط

  • طرحواره جنسیتی بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناخت‌شناسی: وارسی نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]

ف

  • فایدة ادراک شدة کمک‌طلبی آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • فراتحلیل فراتحلیل اثربخشی روش‌های تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
  • فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی بررسی ویژگی‌های روانسنجی فرم کوتاه اندازه‌گیری بازتاب اخلاق اجتماعی در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 168-188]
  • فرهنگ یادگیری آسیب شناسی فرهنگ یادگیری دانشجویان رشته‌های علوم انسانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 131-167]
  • فضاهای آموزشی شناسایی مؤلفه‌های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‏ و‏ پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
  • فضاهای باز شناسایی مؤلفه‌های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‏ و‏ پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]
  • فلسفه برای کودکان معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]

ک

  • کنش اخلاقی بی صداقتی تحصیلی و باورهای شناخت‌شناسی: وارسی نقش تعدیل‌گری جنسیت [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 111-130]

م

  • محیط یادگیری کلاس تبیین دلزدگی تحصیلی دانش‌آموزان با توجه به ادراک از محیط یادگیری و میانجی‌گری ارزش تکلیف [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 1-32]
  • مدارس فصلی خلاقیت تاثیر آموزش خلاقیت بر عوامل شناختی مرتبط با خلاقیت: گزارشی از طرح مدارس فصلی خلاقیت و ایده پردازی در فارس [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 206-229]
  • مشغولیت تحصیلی ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]
  • مهارت‌های حرکتی بنیادی تأثیر بازی‌های حرکتی خلاق بر مهارت‌های حرکتی بنیادی کودکان 4 تا 6 سال [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 219-236]

ن

  • نظام آموزشی ایران طراحی چارچوب ارزشیابی تلفیقی پیشرفت تحصیلی در دوره اوّل متوسطه نظام جمهوری اسلامی ایران: پژوهشی کیفی [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 100-122]
  • نوجوانی رابطۀ ساختاری تعامل معلم-دانش‌آموز، درگیری تحصیلی و سازگاری دانش‌آموزان با مدرسه [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 75-99]
  • نوسان میان تمرکزگرایی و تمرکززدایی معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]

و

  • ویگوتسکی معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]

ه

  • هدف‌های پیشرفت آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • هدف‌های دوستی آزمون و مقایسه مدل علّی هدف‌های پیشرفت و دوستی با کمک‌طلبی سازگار با میانجی‌گری نگرش نسبت به کمک‌طلبی در دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان و عادی دوره متوسطه اول [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 194-218]
  • همگرا رابطه سبک‌های یادگیری و روحیه پژوهشگری دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 230-244]
  • هوش معنوی تاثیر آموزش هوش معنوی بر میزان گرایش به تفکر انتقادی و خلاقیت هیجانی [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 189-205]
  • هیجان‌های پیشرفت ارائه مدل ساختاری اهداف پیشرفت و انگیزش تحصیلی با مشغولیت تحصیلی: میانجی‌گری هیجان‌های پیشرفت [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 33-53]

ی

  • یادگیری فعال فراتحلیل اثربخشی روش‌های تدریس فعال بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 25-55]
  • یادگیری و آموزش دیالوجیک معنا و مبنای دیالوگ در جنبش فلسفه برای کودکان: کوششی در تدوین نظریه یادگیری و آموزش دیالوجیک [دوره 10، شماره 1، 1397، صفحه 56-93]
  • یادگیری و خلاقیت شناسایی مؤلفه‌های معماری مؤثر در ارتقای یادگیری دانش‌آموزان با تأکید بر فضاهای باز مدارس بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‏ و‏ پرورش [دوره 10، شماره 2، 1397، صفحه 165-193]